اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تعمیر ۱۷۰۰ شبکه برق به روش خط گرم در استان مرکزی

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از تعمیر ۱۷۰۰ کیلومتر شبکه برق به روش خط گرم در استان از  سال گذشته تاکنون خبرداد.

تعمیر ۱۷۰۰ شبکه برق به روش خط گرم در استان مرکزی

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: ۹ گروه خط گرم برای تعمیرات خطوط شبکه‌ برق بدون اعمال خاموشی در این استان فعال است.

وی افزود: توسعه گروه خط گرم در دستور کار توزیع برق استان مرکزی قرار دارد و کاهش قطعی‌‌ها رویکرد مهم این سرویس است که تمامی خدمات و تعمیرات شبکه در شرایط برق‌دار را شامل می‌شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۶ هزار و ۱۷۴  کیلومتر شبکه برق در استان مرکزی تعمیر شده است، ادامه داد: همچنین شناسایی ۱۲۳۴ مورد اتصالات سست طی عملیات ترموگرافی با هدف کاهش خاموشی‌ها، تعمیر۱۰ دستگاه کلیدهای قطع‌کننده هوایی و بازدید ۵۴۲کیلومتر شبکه با دوربین کروناگرافی از ۲۴ فیدر پرعارضه و شناسایی ۳۵۹ مورد عدم انطباق صورت گرفته است.

مرادی اصلاح ۱۸۹دستگاه ترانسفورماتور، سرویس ۲۰ پست زمینی و هوایی، اصلاح ۴۰ هزار چراغ و جایگزینی ۴۵۰۰ چراغ LED به جای چراغ‌های فرسوده، شناسایی و اصلاح کانون‌های خطر تابلو پستهای هوایی اختصاصی و عمومی به تعداد ۱۶۰۰ دستگاه در سطح استان، برگزاری مانور ولت‌‌گیری سطوح فلزی تجهیزات برقدار به تعداد ۴ هزار و ۶۸۲ دستگاه، برگزاری ۴۸۰۰ نفر ساعت آموزش برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به صورت ویدیو کنفرانس را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول